Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Волянский С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Волянский С. М. 
Проверка адекватности математической модели движительно-рулевого комплекса подводного аппарата [Електронний ресурс] / С. М. Волянский // Електротехнічні та комп’ютерні системи. - 2011. - № 3. - С. 240-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2011_3_84
На основе известных математических моделей пространственного движения подводного аппарата построена совмещенная модель его движительно-рулевого комплекса. Полученная модель учитывает особенности работы гребных электродвигателей в среде жидкого диэлектрика и дает возможность проводить компьютерные и натурные исследования режимов подводного аппарата. Проведена верификация совмещенной модели и экспериментально доказана адекватность реальному объекту.На основі відомих математичних моделей просторового руху підводного апарата побудовано суміщену модель його рушійно-кермового комплексу. Одержана модель враховує особливості роботи гребних електродвигунів у середовищі рідкого діелектрика і дає змогу виконувати комп'ютерні та натурні дослідження режимів підводного апарата. Проведено верифікацію суміщеної моделі та експериментально доведено її адекватність реальному об'єкту.On the basis of the known mathematical models of spatial motion of submarine vehicle the combined model of his engine- steering complex is built. The got model takes into account the features of work of rowing electric motors in the environment of liquid dielectric and gives an opportunity to conduct computer and model researches of the modes of submarine vehicle. Verification of the combined model is conducted and adequacy is experimentally well-proven to the real object.
Попередній перегляд:   Завантажити - 657.082 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Волянский С. М. 
Разработка и исследование системы управления движительно-рулевым комплексом при горизонтальном прямолинейном движении подводного аппарата с различными типами регуляторов [Електронний ресурс] / С. М. Волянский, Я. Б. Волянская // Электротехнические и компьютерные системы. - 2015. - № 19. - С. 79-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2015_19_19
Рассмотрены вопросы повышения качества управления движительно-рулевым комплексом подводного аппарата. Разработаны и исследованы системы управления этим комплексом при горизонтальном прямолинейном движении подводного аппарата с синтезированными адаптивными ПИД-регуляторами и нечеткими регуляторами. Экспериментально доказано, что использование таких регуляторов позволяет увеличить точность позиционирования подводного аппарата и снизить время его перемещения по заданной траектории, что значительно повышает эффективность управления.The questions of upgrading of management of MSC of SV are considered. Control system of MSC is worked out and investigational at a rectilinearly platforming SV with the synthesized adaptive PID-regulators and fuzzy regulators. It is experimentally well-proven that the use of such SAC allows increasing exactness of positioning of SV and bringing down time of moving of submarine vehicle on the set trajectory, that considerably promotes management efficiency a submarine vehicle.Розглянуто питання підвищення якості управління рушійно-кермовим комплексом підводного апарату. Розроблено та досліджено системи управління цим комплексом за горизонтального прямолінійного руху підводного апарату з синтезованими адаптивними ПІД-регуляторами і нечіткими регуляторами. Експериментально доведено, що використання таких регуляторів дозволяє збільшити точність позиціонування підводного апарату і знизити час його переміщення за заданою траєкторією, що значно підвищує ефективність управлінь.
Попередній перегляд:   Завантажити - 342.677 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Волянский С. М. 
Повышение качества управления электро-приводами движительно-рулевого ком-плекса подводных аппаратов [Електронний ресурс] / С. М. Волянский, Я. Б. Волянская // Электротехнические и компьютерные системы. - 2014. - № 15. - С. 224-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2014_15_54
Попередній перегляд:   Завантажити - 414.698 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Волянский С. М. 
Синтез законов управления САУ движительно-рулевым комплексом при горизонтальном прямолинейном движении подводного аппарата [Електронний ресурс] / С. М. Волянский // Збірник наукових праць Національного університету кораблебудування. - 2015. - № 2. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnuk_2015_2_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 460.782 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського